Personligt

Lördagskväll en onsdag?



Hur mycket som helst på jobbet just nu så idag bestämde jag mig för att ha "lördagskväll" en onsdag.
Detta innebär att jag ätit god middag, ligger i soffan hela kvällen, tittar på film och äter godis i massor.
Hoppas att detta kan ge mig lite kraft att orka med resten av veckan ;) vad gör det annars undrar jag?!

Hade dock en väldigt härlig kväll igår efter jobbet. Vi var alla tjejerna hemma hos Hanna och tittade på hennes alldeles nybyggda hus. Så fint var det. Och sällskapet går inte att få bättre, mina tjejer, de är fina dom. De bästa av de bästa!

Idag har jag ritat på vår nya IKEA Family butik och det ser ut att bli riktigt bra. Rekordsnabb caddning och littrering av butiken men vi försöker att hålla tungan rätt i mun så att vi inte missar något västentligt.
Imorgon blir det utbildning hela dagen då jag skall lära mig att köra skylift. Det har jag "tjatat" om länge nu att jag också vill kunna, blir så mycket lättare när man skall ändra om då. Slippa upp på en 4 m lång stege och vingla är ingen hit för en sån som jag, som inte direkt är ett fan av höga höjder ;)



Nä nu återgår jag till horisontalt läge i soffan och nästa film. Vilken härlig lördagskväll det är ;)

Stor kram till alla'

Rebecka


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag saknar dig så syster! Hoppas du har fått min lilla present idag med posten.

Love you!!

2009-02-19 @ 09:54:43
URL: http://metrobloggen.se/ulrikarylandersson
Postat av: Anna

Önskar jag hade samma jobb som du :-) Avis ;-)

Kram

2009-02-19 @ 18:21:46
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0