Personligt

Fredagskväll








Då min kära hälft jobbar sent ikväll blir det Smilla och Chili som får hålla mig sällskap. Till kvällsmat blir det räksmörgås med avocado & sallad. Sen lite snacks framför tv;n i form av "chiliostgrejer" och pistagenötter, kanske även en stor kopp té. Lugn kväll på solrosgatan med andra ord.

Imorgon kväll blir det dock lite mer aktivitet då jag drar ut på stan med tjejerna för middag och drinkar.
Blir nog några strawberry daq..... eller vad tror ni.

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Madde

Det ser väldigt smaskigt och inspirerande ut. Kanske det få bli räksmörgås till kvällen.

Kram från en hungrig faster

2009-01-31 @ 16:05:22
Postat av: pc

Åh, så söta katter! Och du har mycket fin smak tycker jag. Och jag gillade verkligen tapeterna som du har i hallen. Och sen måste jag bara fråga; hur är det att jobba på IKEA? Är det inte jobbigt för att det är så stort? Hihi, lite konstig fråga kanske, men jag hoppas att du svarar ändå ;)

Kram från tjejen med en tumör i hjärnan

2009-01-31 @ 16:32:17
URL: http://prolactinchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0