Personligt

...visningen går vidare



ytterliggare ett hus i morden tappning. Här tror jaga att de är i full gång med att bygga en pool. Åh jag är inte alls avundsjuk...






Fint hus med vädligt snygg och inbjudande entré. gillar särskilt färgkombinationen grått, beige, lila och grönt.



Bill amn inte bo i stort hus finns här alternativ...



Detta huset gillad ejag inte speciellt mycket. tycker att den högra utbygganden/övervåningen känns helt fel och bara för mycket...





Fint "Svensson" hus men aningens stelt för min smak med alla stenar, raka rader, "perfekta" klippta buskar, osv.





Fint hus med riktigt härlig och stor trädgård. Här finn det potential...



Mysigt hus som man känner sig välkommen till...



Detta stooora hus låg precis vid vattnet och jag kan bara tänka mig hur baksidan ser ut... Avis, ja det kan jag nog erkänna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0