Personligt

Familytime



Nu kommer snart stora delar av familjen hit. Mamma, pappa och lillebror. Systeryster är i Miami och gottar sig så henne får vi inte träffa denna gång :(

Skönt med ledighet imorgon. Hoppas på lite skpligt väder så att vi kan ta det lugnt ute i trädgården, spela lite krocket kanske och en grillning på kvällen. Dagen skall gå i lugnets tecken det röstar jag för då jag är alldeles för stressad just nu. Många bollar i luften och lite för lite energi för att kunna hantera det med ro. Nu laddar vi batterierna och så tar vi nya tag.

Familytime, det msåte ju vara bästa receptet på energi ellerhur?!


Rebecka


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nyfiken, är bilden från en begravning?? Jag tror inte det, då alla är glada och du har gul klänning(!). Men jag undrar över alla blommor som ligger på marken (samt att en man har vit slips=begravning). Inget jag har med att göra såklart, men jag undrar...

2009-05-22 @ 17:42:51
Postat av: Rebecka

Jo det stämmer, det är på min farfars begravning för 2 år sedan. Bilden togs när alla andra gått och vi ville föreviga detta ögonblick som ett glatt sådant då hela släkten samlades för farafars skull.



Min gula klänning har jag på mig för att det var så min farfar ville att jag skulle klä mig. Han sa alltid att jag var världens vackraste flicka när jag hade klänning :)



Förstår att du undrar. trots att kortet är taget på min farfars begravning är det en av mina favoriter. För farfar var en den bästa av de bästa!



Rebecka

2009-05-22 @ 18:47:02
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej igen, kul att du svarade. Jag har inte tänkt begravning som något glatt, men du har absolut rätt i att det på sätt och vis är det, då man träffas för någons (avliden- men ändå) skull och det är ju faktiskt positivt! Det ska jag tänka på då jag snart själv ska på begravning.

2009-05-22 @ 19:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0