Personligt

KKK..Kall och ruggig måndag


Vinterstövlar Bianco,jeans Acne hex,baströja från Gina T och världens härligaste halsduk från MQ (hängt med i flera år och jag fullkomligt älskar den)


Måndagen börjar lida mot sitt slut och äntligen får jag slå mig ner i soffan med en stor kopp värmande té. Dagen har gått i ett sedan halv sex imorse, jobb, middag och shopping.

Carl var på jakt efter en ny vinterjacka så efter jobbet blev det kvällsmat på ikea och shopping i det närliggande köpcentrat. Efter lite letande hittade vi en kanon snygg mörkblå jacka från Peak Performance på MQ. Riktigt fin,stilren och älskling var om möjligt ännu snyggare än vanligt;)



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gud vad fin blogg och bra tips från Ikea! Hur fick du jobbet på Ikea och vad är dina arbetsuppgifter?



Kram! :)

2009-10-20 @ 13:53:18
Postat av: Rebecka

Linnéa: Tack så hemskt mycket, kul att du gillar den :) Jag har jobbat på IKEA i snart fyra år och är ansvarig för säsongssortimentet (jul&sommar), all merförsäljning i varuhuset samt kundklubben IKEA Family. Det är ett väldigt härligt och framförallt roligt jobb som jag trivs som fisken i vattnet med;). Jag fick jobb inom IKEA genom att ha lite tur och väldigt mycket envishet. En ansökan till personalavd är det bästa.



2009-10-20 @ 22:37:23
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0