Personligt

Lång promenad i höst solen



Underbart härligt väder ute idag. Har varit ute på en lång promenad nu på förmiddagen och här i Linköping lyser solen från klarblå himmel.



Mitt emot vår lägenhet ligger ett villaområde som är ett av Linköpings mysigaste. Här finns otroligt fina villor som jag skulle kunna tänka mig att flytta in i direkt.

Nära oss så ligger även stadsdelen "Gamla Linköping" där det finns många mysiga affärer och byggnader. Min mammas favorit plats när hon besöker oss. Så nu blir hon nog glad att jag tog en tur dit;)

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Så härligt att se bilder från "Gamla Linköping", jag och min pappa åkte nämligen under flera år av min uppväxt dit en helg varje sensommar på hantverksmarknad. Pappa sålde sina vackra verk och jag sprang i de olika godisaffärerna! Roliga minnen! Och visst är det tjusiga områden att bo i! :)

2009-10-14 @ 17:22:21
Postat av: Mamma

Vad roligt att du promenerar i "gamla Linköping", där är ju så mysigt och fint. Bra att du insuper lite kultur, mitt hjärta! Mamma

2009-10-14 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0