Personligt

Pustar ut


Fredags snacks. Blåmögelost,kiwi, kryddig salami och ett stort glas varmt té med grädde(!) Är det fredagmys så är det.

Sträcker ut mig i soffan efter ännu en arbetsvecka med otroligt tidiga mornar. Idag färdigställde vi vår ombyggnad på "Gröna rummet & Dekoration" så nästa vecka väntar avdelningen för husgeråd. Där skall vi kasta om hela butiken och det ser ut som om det blir vår största utmaning hittils i detta projektet då det är så mycket produkter på så liten yta. Men det fixar vi, var så säker. Välkomna ni som har vägarna förbi Linköping till vår fina nya saluhall vecka 8 då vi är helt klara :)

Ikväll äter vi thaimat (ja det blev ju inte hemlagat som jag trödde, men dessto bättre min favorit takeaway), surfar runt lite på datorn och har en komedifilm på i bakgrunden. är helt slut i både kropp och hjärna så nu efter en lång dusch tänker jag ligga här i soffan resten av kvällen.

Imorgon är det HELDAG med Carl. Nu är han äntligen klar med sin licensiering på jobbet så nu får vi lite tid tillsammans igen. Blir en mysig dag oavsett vad vi hittar på :)

Kram på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0