Personligt

Vinterdag



i söndags var vi hemma och hälsade på i lilla byn där jag är uppväxt. Var en sådan där otroligt härlig vinterdag med minusgrader, strålande sol och snö.

Vi hade en heldag på sjön som ligger i närheten där vi åkte skridskor, spark, grillade och såg på när pappa gjorde sin favorit syssla, fiska.

Helt magiskt att åka runt på en sjö helt täckt med snö då solen strålar på en .

var fler ute på isen denna dag. bla våra kusiner som hade med sig sin stora fyrhjuling som jag provade att sladda runt lite på. Riktigt riktigt roligt att leka av sig lite och jag trodde jag skulle kikna av skratt varje gång jag fick sladd och bara gled längs isen. Tårarna sprutade ;)

Var så länge sedan jag åkte skridskor vilket jag fullkomligt älskar så nu har Carl lovat att vi skall åka lite mer här uppe i linkan också.

Söndagen blev i alla fall en perfekt avslutning på julledigheten. Nu har jag massor av energi för att ta tag i 2010 på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina fotocollage du har lärt dej göra min lilla älskling. Kram!

2010-01-06 @ 17:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0