Personligt

Liatorp bord och Ingolf stolar



Så här fint är det nu i vårt kök här hemma. Kunde inte låta bli att duka lite med vårt vackra MATEUS porslin för att få till den rätta känslan. Jag får ett leende på mina läppar så fort jag går in i köket nu. Vilket gör att jag går fram och tillbaka hela tiden. Strålar sol en sol :)

Idag börjar jag inte jobba förrän elva så jag hinner med en hel del här hemma innan jobbet. Var uppe vid sex imorse och skjutsade C till tåget och har sedan dess städat, rensat och sitter nu och lägger upp en hel del tradera annonser. Så här när man är i flytttagen så är det ju härligt att rensa ut gammal som man inte vill packa med sig och som ändå knappt aldrig används. Bättre att någon annan får glädje av dem.

Ikväll efter jobbet skall jag träffa mina vänner. Vi skall ut till Kristin som har köpt hus med sin sambo. Vad vuxna vi börjar bli...

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0