Personligt

Mina favorit rouge från Make Up Store



Mitt absoluta favorit sminkmärke alla kategorier är Make Up Store. Jag tänkte visa er vad jag brukar använda för olika rouge, ögonskuggor, puder, osv eftersom jag tror att det är fler än jag som gillar det här med fint smink.

Först ut är mina favorit rouge. Med start högst upp från vänster

 1. NUT, ett rouge i mörk brun ton som framhäver kindbenen fint

2. OH SO FRESH, ett rouge i orange ton som jag även använder som ögonskugga

3. PEACH, varmt persikofärgat rouge med lyster i, men väl på plats ser rouget matt ut

4. POWER, naturlig varm färg då man inte vill så så sminkad ut.

5. MUST HAVE, kall lagom rosa ton, hörs på namnet att man inte kan leva utan...

6. FRESH ROSE, lite mer rosa än Must Have och ger sådär rosiga kinder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0