Personligt

Fredagfeeling!

 
Winnerbäck i tisdags, Coldplay igår, mysfrukost med fina tjejer idag, lunch med mammsen på stan och kräftskiva ikväll. Denna veckan har inneburit massa roligheter och det fortsätter hela helgen lång. Vi var ett gäng på en magisk Coldplay konsert igår på Stadion. Jag tyckte Bruce var mäktigt i somras men gårdagens konsert var verkligen helt helt underbart fantastisk. Så härlig stämning, så bra show och framförallt helt gudomlig musik! Kan jag varmt rekommendera alla som gillar konserter!
 
Inatt har vi haft gäster så en mysig lång frukost har vi hunnit avverka innan de skulle bege sig hemåt mot Ronneby igen. Jag skall fixa lite ärenden nu och sedan väntar lunch på stan med mamma och hennes kompisar som är i huvudstaden för att springa tjejmilen imorgon. Jag var med och sprang förra året men har i år inte känns särskilt mycket löparlust så blir att heja på för min del.
 
Ikväll är det också dags för en kompis årliga tjejkräftskiva. Vädret är ju inte kanon men det har ordnats med partytält så 19 glada, rödklädda tjejer kommer sjunga snapsvisor och skala kräftor hela kvällen lång ändå!
 
Upplagt för en härlig ledig fredag och en lång helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0