Personligt

Tea for me and you



Jag är verkligen beroende av té under vinterhalvåret.
När det är lite kallt och ruggigt ute så knappar jag på stora vattenkokaren, tar fram min gigantiska tékopp från Indiska och väljer bland smaker såsom chai, Havtorn, Kiwi och Kanel. Det är som en drog och verkligen något som får både min kropp och knopp att må bra.

En läsare frågade om vår tapet som vi har i köket, var den kommer ifrån och vad den heter. Jag har letat i "arkivet" men kan inte komm apå vad varken märket eller tapeten heter. Det jag vet är att det var ett amerikanskt märke och vi köpte den i Mäleributiken i Alvik som har ett stort sortiment av tapeter. Jag letar vidare och återkommer om jag skulle komma på vilket märke det är.


Kommentarer
Postat av: Dan Syndrom

Ja, den tapeten var verkligen fin!

2012-01-26 @ 10:35:14
URL: http://www.dan-syndrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0