Personligt

Det blev en liten paus



Det blev visst en liten bloggpaus ett par dagar.
 Inte alls min mening men ibland så kommer livet emellan och det måste ju alltid vara prioritet 1. 

Helgstämning råder här hemma. Blev sovmorgon idag efter en intensiv vecka som avslutades med middag och lite drinks i Gamla stan igår kväll. Vi var ett gäng från jobbet på en mysig tapasrestaurang, perfekt fredagsaktivitet.
Ikväll väntar en klassisk "parmiddag" hos några av Carls föredetta jobbarkompisar som jag aldrig har träffat innan. Jag ser verkligen fram emot att träffa dem då vi har försökt att få till en träff en längre tid. Men ikväll skall det då äntligen bli av, men först tänkte jag ut i solen en stund till, en härlig prommis runt viken kan aldrig bli fel.

Trevlig lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0