Personligt

Välkommen härliga torsdag!



Hej på er.
Hoppas ni som jag har en bra tordag och njuter av att våren mer och mer är på G i vårt avlånga land.
Igår hade vi middag här hemma hos oss, det var vår tur i "halv åtta hos..." och alla i gänget kunde komma. Så vi var tio glada vänner som åt hemlagad pizza med tillbehör och  skålade med gott i glasen.
Vardagslyx på hög nivå är det och jag kan inte nog poängtera hur mycket jag gillar detta.

Idag är jag ledig, har en lugn vecka efter all sjukdom så försöker ta en sak i taget. Skall jobba i helgen som kommer och då lär det bli "åka av" på jobbet med sportlov och allt. Men än så länge njuter jag av ett väldigt lugn här hemma. Skall äta en sen frukost nu framför tv:n och efter det blir det nog en liten prommis runt viken här utanför.

Resten av dagen är oplanerad och det känns jätte härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0