Personligt

Det blev lite för mycket¨....



...av det goda på juldagskvällen. Jag erkänner, det blev lite för mycket dricka på en lite för tom mage. Hade dock riktigt skoj med mina girls fram till midnatt iallafall.

Då lyckades jag (klumpig som man är när man har lite för mycket dricka iinanför västen..) att låsa ute mig från festen, lämna handväskan med biljetter i bilen, sen till slut efter en bra stunds frysande ute i kylan att ta mig hem till min systers sambo som tack och lov var hemma och kunde släppa in mig i värmen. Tog mig sedan tillbaka till festen med hjälp av martin för att lämna biljetterna till älsklingen men tog då beslutet att jag skall nog inte gå ut i detta tillsåndet utan intog snabbast möjliga extrasängen hemma hos systeryster ;)

Med andra ord kvällen belv inte riktigt som jag tänkt mig, ni vet jag skulle ju dansa, dansa, dansa men det gjorde jag med en liten stund, skrattade mycket med mina kära och kramades mycket. Så i det stora hela var det faktiskt en rätt lyckad kväll ändå. Trots allt...



Finaste Ulrika, Jenny och Louise. Mina älsklingar. tack för en superkväll...



Härlig bild på oss. En likanande tog för ca 4 år sedan, men den har jag tyvärr ej på datorn så den kan jag inte visa, men vi har inte åldrats en dag.... eller kanske har vi det. Glada är vi iallafall. My lovely Jenny and I.

Tack tjejer för en härlig kväll. Ni dansade säkert lite för mig också, ellerhur.

Rebecka

Kommentarer
Postat av: jenny

men lilla gumman... hoppas du inte mår allt för dåligt dan efter;)

2008-12-27 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0