Personligt

Lite ensamt på solrosgatan

Min älskade carl är på väg ner till blekinge i skrivande stund. Han skall hälsa på familjen och gå på fest med gamla vänner. Ville med ha följt med. Men mår ju inte riktigt bra så det är var ju egentligen ingen bra idé. Sedan om det skulle vara så att jag mår bättre imorgon så har jag mycket jobb som ligger och väntar på mig.

Sitter just nu mest och tänker på att min älskling skall köra försiktigt när han är ute på vägarna. Vädret är ju absolut inte det bästa dessa dagar, snö, regn, blåst, 0 gradigt, isigt, ja listan kan göras lång.

Så nu är det ganska tomt här hemma. Saknar honom redan faktiskt. Särskilt tråkigt att vara ensam när man inte mår hundra. Då vill man gärna ha någon som pysslar om en. Det får bli lille chili som tar an den rollen ikväll. Vi skall ro om varandra. Skall snart lägga i lite tvätt, sen ta en promenad till affären för at köpa lite nödvändigheter.

Annars blir det en lugn kväll med idol, lite morötter&dipp samt massor med varmt té. Nu skall jag bli frisk!

Kramar till alla som tar sig tid och läser mina ibland lite luddiga inlägg.

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0