Personligt

1.a advent




Tänk vad tiden går fort. Känns som att hösten precis startade och nu är det bara 4 veckor kvar till jul. En underbar tid börjar idag, en tid med massor av ljus (adventljussstakar, stjärnor, slingor, stearinljus, doftljus, osv.) och mysiga stunder tillsammans med de man tycker om. Vi har en fantastiskt härlig helg, tillsammans, carl och jag, min favorit person på denna jord, min älskade.
 
Idag väntar det självklart adventspyssel, nu skall hemmet få sig ett riktigt upplyft. Här skall dammsugas, torkas golv, plocka undan allt som inte skall vara framme, hänga stjärnor i fönstren, adventljusstaen på plats, tvättas, dammas, chilis skall kammas och göras fin, osv, osv.

Glad första advent på er alla!

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman!!

kul att lasa om hur du har det!! du verkar n;jd o glad som vanligt, harligt!!!

jag ar just nu i paris o halsar pa syrran. ar underbart att vara har o vi har hittat pa massa kul!! jag kommer hem 17 december ska bli fint att fa krama om dig igen! KRAM jenny

2008-11-30 @ 17:50:49
Postat av: thomas

var finns rutan där man skriver inlägg?

2008-11-30 @ 18:42:41
Postat av: rebecka

Jenny;

Härligt att höra att ni har det fint där nere. Alltid skoj att träffa syrran ju. Längtar så till julen då vi kan träffas igen. Många kramar



Thomas;

Förstår inte riktigt vad du menar. Inläggen kan ju bara jag skriva eftersom det är min blogg. men kommentera gärna så mycket du vill. alltid uppskattat.

2008-11-30 @ 20:32:04
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0