Personligt

Shopping

 Grym kjol från hm

Vilka godbitar jag hittade på dagens shoppingtur. Så härligt med sådana dagar då man hittar precis det man letar efter och så en och annan extra grej. Man kan inte få för många klänningar....

 Favoriten. Klänningen är lite kort så det gäller tänka på hur man sitter i den, osv. Men gud så snygg. En riktigt Becka klänning som syrran skulle ha sagt.

 Denna skall jag nog ha på vår personalfest på lördag. Rosetten är pricken över i....

 Mbju, härlig tröjklänning från gina. Skall användas mycket i höst/vinter ihop med varma tights.

 Nytt träningslinne från stadium. Perfekt nu till spinningen. Letat efter ett linne som inte sitter så tight, detta är grymt skönt.

 Snygg skjorta med 3/4 ärmar i ljusblått. Liknande en grå som jag har sen innan, love it.

 Uppdaterade mitt sminkförråd lite. Rouge och grönglittrig ögonskugga från Makeupstore samt puder maxfactor och världens bästa mascara (MasterpiceMAX från maxfactor). Mascaran är så otroligt bra, riktigt svarta ögon får man och långa fina fransar.


Nu skall jag snöra på mig gympadojorna och traska iväg till träningen, önska mig lycka till ;)

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fiiina inköp du inhandlat, precis min smak och kläderna satt ju PERFEKT på dig, snyggt!!! Trevlig helg! Kraaamar

2008-11-14 @ 23:18:32
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Elin

Gillade klänning nr.1. Jättefin!

2008-11-16 @ 21:36:19
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Malin S

Jättesnygga kläder och my god, va perfa de passade dig dessutom.

2008-11-18 @ 22:08:37
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0