Personligt

Sjukling

Den här helgen blev ju inte riktigt som man tänkt sig. Gårdagen spenderades på stan med lite shopping och jätte god thaibuffé. En thaibuffé som jag några timmar senare fick se igen, tyvärr. fast då gick det på andra hållet, inte ner i magen, utan UPP :(

Sprang till toaletten ca 15 gånger under kvällen. Grabbarna skulle på hockeymatch och jag var chafför för att ingen annan var nykter. Det blev lite kämpigt kan man lugnt säga, fick stanna en gång på ditvägen och kräkas vid vägkanten samt 2 gånger på vägen hem! Vilken cirkus.

Idag håller mitt huvud på att sprängas och magen är tommaste tom. Har lyckats dricka lite Proviva fruktdryck, vattenmelon/tranbär. Den är himmelskt god, även för en sjukling som jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0