Personligt

Blogga

Hemma i Linkan igen nu, borta bra men hemma bäst, så vi njuter i soffan framför en Bond film. jag har tittat runt lite på nätet på olika bloggar. Försöker komma underfund med vad min plats i denna jungel skall bli. Vill verkligen skriva en så öppen och ärlig blogg som möjligt men märker att det inte är det lättaste. Alltså att kasta sig utför klippan utan att veta var man hamnar. Vad kommer folk att tycka, vill någon läsa min blogg, kommer man tycka jag är konstig, dum, patetisk, naiv, ointerligent, eller kanske finns det någon där ute som kommer tycka att jag är alldeles alldeles underb.... nja snarare ok, det får duga. Jag är nöjd så länge ingen kastar tomater på mig.

Ge mig lite tid så skall ni se att även detta frö skall gro

♥ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0