Personligt

Finaste Lisa



Världens finaste Lisa har varit här på lite långfika ikväll. Det lyfte verkligen min annars så tråkiga dag. Hon är en av mina käraste vänner, en riktig solstråle, finaste Lisa.

Vi pratade mycket om framtiden (lisa flyttar till götet snart, buhuu :( ) Det är väldigt skrämmande att man liksom inte vet vad som skall komma härnäst, det kan man ju aldrig veta, men i vår ålder är det extra tydligt. Jag trivs som fisken i vattnet här I Linköping, med mina kära vänner, Carl och med mitt fantastiska arbete på IKEA. Men det kommer ändå en dag då vi styr kosan hemåt blekinge och då ser framtiden oviss ut. Vad skall hända då, kommer jag att trivas, vad skall jag arbeta med, hur skall vi bo, vilket umgänge kommer man att få, och framförallt komme rjag att bli lycklig?

Jo jag tror starkt på att det kommer jag att förbli, LYCKLIG.
Bland de lyckligaste...


♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: MrJim

i Eringsboda är man alltid lycklig.

2008-10-21 @ 23:40:01
URL: http://www.mrjim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0