Personligt

Godmorgon

Så himla skönt med sovmorgon idag. börjar inte förrän tio tiden. Visst det är skönt att jobba 7-16 också, men det är ju så förbannat jobbigt att gå up på morgonen. Så idag känner jag mig som en helt annan människa, hunnit med massor. Faktiskt välja något i garderoben istället för som det ofta blir bara ta det som ligger  närmst. Så idag blev det min nya skjorta, den är grymt snygg, härligt lång precis så som jag ville ha den.

Annars idag blir det greys kväll hemma hos jenny, det skall bli trevligt. Länge sen vi sågs nu.
och så skall jag köpa en present till en väldigt speciell liten unge som fyllt 1 år denna veckan. Grattis igen lilleman!

ha en kanon dag

♥ rebecka







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0