Personligt

Måndag

Idag har varit en sådan där dag då man går runt med ett leende på läpparna nästan hela tiden. Jag gillar verkligen måndagar, det är så mycket ny energi och saker som skall påbörjas. Jag är ju så lyckligt lottat att jag nog kan säga att jag just nu har mitt aboluta drömjobb, det är så roligt och utvecklande, Jag får så mycket energi varje dag och känner att jag hela tiden får ge energi också, det är väldigt viktigt.

Tyvärr så blir det ingen träning för mig idag, trots ett väldigt bra humör så är jag fysiskt helt slut. Det är ju baksidan av att älska sitt jobb, man ger hela tiden 110 % så när man kommer hem är man många gånger rätt trött. Så ikväll blir det lite tv tittande samt skall läsa några rader i min nya bok, martina haags "martina koden". Den är hel grym.

Kramar på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0