Personligt

Söndag

Idag har vi bara slappa här nere i blekinge. Tog sovmorgon till ungefär halv elva, otroligt skönt. Tänk att en sån liten grej kan vara så härlig, att sova så länge man vill, tills man vaknar, tills man sovit klart.

Lång söndagsfrukost följt av en slapp eftermiddag hos Emma & Magnus. wille var på toppen humör idag så det blev mycket lek, somnade en stund på soffan med får jag erkänna.

Nu sitter jag mest och väntar på att carl skall bli klar med packningen så skall vi snart köra upp till Linköping igen. Man önskar att det skulle ligga närmre, tar ca 3,5 h, och det känns längre och längre för varje gång man kör den sträckan.
Helgen har varit väldigt lugn och skön, så som vi ville att den skulle va, skulle absolut kunna stanna några dagar till. Men något som är gutt är att jag också längtar hem till Linkan, och att gå till jobbet imorgon. Det är jag väldigt tacksam för, att man får längta till måndag, och IKEA. Denna veckan som kommer skall vi sprida "julen" runt om i varuhuset. Det kommer bli granar, slingor, lyktor, rött, guld, silver, blått, stjärnor, glitter, osv. Tokigt fint kommer det att bli.

Annars har redan bokat in 3 st träningspass kommande vecka, vilket jag är stolt över. Känner att jag blir mer och mer organiserad och att träningen verkligen blir av. Så på måndag har vi pump (skivstång), tisdag sprinning och torsdag spinning.Skall bli riktigt härligt, längtar faktiskt, vilket känns gutt.

ha en fortsatt mysig söndag.

♥ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0