Personligt

Lite snyggare



Sådär ja, så här vill jag se min älskling istället för som på föregående bilder. festen fortsätter med sittning för grabbarna nu.

För mig blir det en lugn (och skön) hemma kväll framför tv.n, laddar batterierna efter en intensiv 2 veckors period i projektet på jobbet. På måndag blir det avlämning med vår säljchef Johan och kommunikation-och inredningschef Pernilla. hoppas de blir nöjd aed resultatet. Vågar säga att det tror jag att de kommer att bli, har fått mycket positiv respons dessa dagarna när vi arbetat och jag är väldigt nöjd med slutresultatet. :)
lite synd är det dock att detta roliga projekt har ett slut, kommer sakna att skratta ihop med martin och Johan 8 h varje dag ;)

Trevlig lördagskväll!

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0