Personligt

Påsk







Så då var det påskpyntat i vårt hem. Med lite fina tulpaner kan man göra få tll lite stämning iallafall.
Jobbat idag, var härligt, men någon röst har jag fortfarande inte så det har blivit att kommunicera med mina kollegor genom kropps- och teckenspråk ;)

På väg hem kände jag att detta är ingen rolig påsk, förkyld och utan mina nära, ingen bra kombi.

Det är ju så fint väder också så jag kan föreställa mig hur härligt det är "hemma" i blekinge nu, med sol i ansiktet och säkert grillning till kvällsmat....

men jag får göra det bästa av det. yklade förbi Maxi på vägen hem och inhandlade lite godsaker till kvällen för att muntra upp mig.

Blir att jag snickrar ihop en stooor räksmörgås med limesås till middag sen naturgodis kvällen.

unnade mig en alldeles egen brämhults färskpressad som jag hoppas skall hjälpa mig med förkylningen. Om inte annat så är det dundergott!

Glad påsk på er alla fina!

Rebecka


Kommentarer
Postat av: Mamma

Glad påsk själv lilla hjärtat! Det är en konstig påsk för oss också, bara ett litet barn som kan komma hem till oss, ni andra är ju långt iväg. Men så blir det ibland. Kram mamma!

2009-04-10 @ 18:34:49
Postat av: Madeleine

Glad påsk lite i efterskott:)



Hoppas att du känner dig piggare snart. Kanske gjorde räkmackan susen, finns ju inget godare än skaldjur.



Var rädd om dig gumman. KRAAM

2009-04-12 @ 21:35:44
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0