Personligt

Skratta så det knyter sig i magen



Det är vad jag pysslar med på jobbet just nu.

Projektet som jag håller på med går in i sin andra vecka nu och kan den bli roligare än den första måntro?

En sak är iallafall säker. Mina kollegor Martin och Johan är störtsköna grabbar som hela tiden säger saker så att jag skrattar så det knyter sig magen och jag kan inte stå upprätt.

Jag skojar inte då jag säger att från 6 på morgon till tre då det är dags att gå hem så skrattar jag nog 6 timmar av dem.

Det är inte bra för min hals det

Men  fantastiskt roligt är det!

och HÄRLIGT!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig bild på er två, ni ser ut att stortrivas tillsammans. Har du fått tillbaka rösten gumman? Kram mamma!

2009-04-17 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0