Personligt

Solen skiner och fåglarna


...kvittrar. vad underbart det är med härlig vårsol!


Har fixat iordning balkongen och sitter just nu här och njuter av värmen, ett äpple och  en Stieg Larsson. Smilla och Chili stormtrivs dem med. Smilla håller jag dock ett extra vakande öga på då hon är ett busfrö, orkar inte hämta henne ute i trädgården igen ;)

Då det verkar som om alla har "flytt" stan denna påsken eller är upptagna med sina familjer blir det en kväll på tu man hand för mig. Kanske bäst så då jag måste föröska att vara tyst, rösten är fortfarande inte tillbaka.

Glad påsk alla härliga.

Rebecka











Kommentarer
Postat av: Madde

Glad Påsk lilla Becka.

Hoppas att rösten har blivit lite, lite bättre i allafall. Vilken härlig balkong ni hsr, undrar vilken våning bor ni på. Katterna ser ut att trivas på balkongen, nu vill jag se ett foto på dej när du myser där ute.

Kram faster

2009-04-11 @ 18:16:10
Postat av: Jennie

Hej! Känner inte dig alls, men vill bara säga att jag tycker att det är dumt att du skriver att du ska vara ensam hemma (då din sambo är bortrest)man vet ju aldrig vilka "tokstollar" som läser din blogg. Vill absolut inte skrämma dig, bara göra dig uppmärksam! Glad Påsk!

2009-04-11 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0