Personligt

The city



Nu när man plöjt igenom alla avsnitt av favoritserien "the hills" så har jag nu fastnat för nya "the city" med  Whitney Port. I denna reality såpan får man följa Whitney Port när hon prövar lyckan hos det stora designhuset Diane Von Furstenberg, hon lämnar tryggheten i LA för staden som aldrig sover - New York.

Har bara sett första avsnittet än så länge men är redan fast. kan varmt rekommenderas en sån här grå söndag som innebär förkylning här hemma.

Finns på www.mtv.se

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så kul att du hittat till mig :) Det lovar jag, om 2 dagar får jag nycklarna, kan inte förstå :)



Kraam

2009-04-05 @ 14:32:57
URL: http://mittnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0