Personligt

Mot kyligare tider



Imorse på väg till god frukost hos Caroline kände man verkligen i luften att vi är på väg mot kyligare tider. Det var inte kallt, och solen sken faktiskt, men det var ändå sådär lite rått och svalt.

En riktigt härlig avslutning på första jobbveckan har det varit idag. Frukost hos Carro, sedan fullt ös på jobbet med nya projekt, massage på eftermiddagen och en mysig tjejmiddag ikväll här hemma hos mig.

Höll förresten på att glömma bort min massagetid idag. Som tur var kom en kollega precis tillbaka från sin tid och berättade att hon nästan glömt bort. Då fick jag en sådan där känsla av att "massage, ja...något är de". Så tittade jag i min kalender (brukar annars skriva det i bordskalendern på skrivbordet så att man alltid ser men hade missat de denna gång) och utbrast. förvånat ja just det, där skall jag var om 8 min. Bara att lägga ner allt och småspringa iväg.

Skönt var det, underbar avslutning på veckan!

Nu blir det nog läggdags snart. Men hade ju sovmorgon ända till halv åtta idag så jag är egentligen inte så tröttis. Sen är det ju inte lika roligt att lägga sig ensam i stora sängen. bara Chili och Smilla som sällskap då C är på jobb i huvudstaden :(

Natti natti

R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0