Personligt

Onödig info



Torsdagskväll. Jag knaprar julgodis och zappar lite på tv:n. Inget vidare att titta på. kollade lite på bonde söker fru innan men årets bönder intresserar mig inte alls. Kanske är det för att man aldrig riktigt fölt med...

Sitter med impackning ni håret som börjar torka, då kanske det är dags att skölja ur det eller vad tror ni ?!

Väldigt trött ikväll men kan ändå inte se till att lägga mig i tid. Konstigt det där. Det går liksom inte. Kanske är det för att jag är sambo med en riktig nattuggla som just nu är nere i källaren och spelar pingis med en annan grabb.
det är ju inte roligt att krypa ner i stora sängen själv.

Ja detta var dagens MINST intressanta information till er. Sorry men inte världens roligste ikväll.

återkommer imorgon. förhoppningsvis betydligt piggare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0