Personligt

Vaccin-sjuk


Smilla är bästa myskompisen

Vi ligger i soffan här hemma och mår allmänt dåligt.

Känner av vaccinet igen och jag blir bara sämre och sämre. huvudet känns som om det skall sprängas men det får det inte. Jag skall ju på bröllop imorgon!

Tog mig igenom arbetsdagen med ett dåligt humör och stress (ingen bra kombo). men jag försökte fokusera på min tid hos frisören på eftermiddagen och då gick det lite lättare.

Var hos en ny frisör idag och hon var kanon bra. Hon tog verkligen hand om mig :)

Fick till och med en massa lockar i håret när jag gick därifrån då jag tänkte köra på lockar imorgon på bröllopet och bad henne "förbereda" lite.

Ikväll blir det lugna gatan här, skall försöka liva upp mig med en film nu. En shopoholics bekännelser, tjejfilm så Carl är och tränar;)

Middag blir champinjoncrepés. ni som känner mig vet att det är en stor favorit :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Stor KRYA PÅ ER KRAMAR!!!!!!

2009-12-11 @ 22:16:52
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas du blir bra till imorgon mitt lilla gull.Jag tog själv sprutan igår så idag har jag ont i armen men ingenting annat. Kram både till dej och lilla sötnosen i soffan. Mamma

2009-12-11 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0