Personligt

Jag vill också
















Precis tittat på programmet "arga snickarn" och jag vill också ha ett hus. Nu kanske ni undrar hur jag tänker då programmet visar hur husägare har fastnat i ett hav av ofärdiga projekt, hål i väggar, hopplös renovering och projekt som aldrig tycks ta slut. Men tänk så otroligt härligt att ha sitt eget hus och kunna fixa och tricksa i varenda hörn. Få göra något till sitt eget, ungefär som vi har gjort med vår lya här i stan, men i större skala, i ett eget hus.

Men det dröjer några år tills dess. Men kan inte riktigt låta bli att drömma, skriva ner bra ideér för framtida projekt och drömma drömma mig bort i mysiga sovrum, stora vita kök och varma vardagsrum. Åhhh...

Då är det tur att man jobbar inom Sveriges, ja världens enligt mig, bästa heminredningföretag där man ständigt får utlopp för sin kreativitet och heminredningintresse. IKEA is the shit!
 Idag har jag planerat hur  sängarna på den nya sovrumsavdelningen skall bäddas. Alltså vilka påslakan, täcken, kuddar, överkast och annat smått och gott som skall pryda sängarna. Mixa och matcha efter stil, funktion och miljö.

I love my job!

♥ Rebecka


Kommentarer
Postat av: C

Det till höger ska vi ha :)

2009-02-12 @ 01:57:37
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilka hus=)



Ja du på Ikea kan man verkligen få utlopp för kreativiteten:) Har också bäddat X antal sängar där, även om jag trivdes bäst på Barnavdelningen där jag mest höll till!



Önskar dig en bra helg och var rädd om dig. Kraam

2009-02-12 @ 21:40:03
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0