Personligt

Magont



Dagen startade 05.15 och då var jag förvånansvärt pigg. Efter några timmar på jobbet började min mage krångla, haft sådana starka kramper och det sitter fortfarande i. Så därför har jag nu bäddat ner mig i soffan med en stor kopp te och försöker tänka på något annat. går väl sådär...

Längtat så efter min C idag och försökte verkligen komma ifrån jobbet i tid, men hann ändå bara träffa honom i sisådär en halvtimme innan han skulle iväg till banken för kvällsjobb. Det är inte så skoj nu när C pluggar på dagarna och oftast jobbar om kvällarna, ibland så sent som till 24.00, då sover jag som en liten stock så det blir inte mycket till umgås i den här familjen just nu :(

Som tur är är det bara tillfälligt, till sommaren ungefär sen skall han jobba som vanligt igen, LÄNGTAR!

Ikväll hände rinte så mycket spännande, som sagt vila, och skall även försöka klara av att köra några maskiner tvätt emellan. Vi har turbomaskiner i vår tvättstuga så man tvättar 3 maskiner på 30 min. Det är rätt härligt.

Stor kram till er, denna snöiga måndag.

♥ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig!

Kram

2009-02-23 @ 23:20:04
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej gumman!



Hoppas att magen känns bättre, aldrig roligt med magsmärtor:(



Visst är det jobbigt med "duktig flicka"...så trött på det och jag försöker också göra lite tvärtemot ibland...Bra av dig idag att säga vad du kände=)



Sköt om dig nu och sov så gott. KRAAM

2009-02-24 @ 21:24:55
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0