Personligt

Söndagsprommis



Var ute en sväng i solen. Det har snöat hela natten men på vissa ställen har det redan smält bort pga plusgrader och solsken. Härligt väder idag, ibland snöar det, ibland skiner solen och ibland är det liksom inget väder alls.

Nu skall jag lägga mig i stora schäslongen och läsa ur min bok Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor". Inte kommit så långt ännu men den skall ju vara jätte bra. Senare ikväll blir det spinning som vanligt, med mina nya skor :) Det skall bli kul och se/känna om det är sås stor skillnad som folk säger.

Många kramar till alla ni som läser.

♥ Rebecka



Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt väder hemma i Eringsboda också men väldigt omväxlande, först snöade de och sen töade med fint duggregn summan jätte tungt att skotta. Saknar dej.



Kramisar Faster

2009-02-22 @ 17:45:13
Postat av: Pernilla

Ser ut som ni haft härligt väder! Här har det varit töväder, grått och mulet. Längat sååå himla mycket efter våren!



Förresten vilka fina kläder du shoppat, det påminde mig om att jag "måste" fylla på min garderob inför våren med lite basplagg! Har mest blivit att man shoppat inredningssaker nu på sistone!



Kramar Pernilla

2009-02-22 @ 18:59:06
URL: http://www.frnkojatillslott.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Åhh dom böckerna är så bra. Du måste läsa alla tre=)

Jag ska se filmen med mamma på fredag när den har premiär.



Sköt om dig vännen.KRAAM

2009-02-22 @ 20:32:22
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0