Personligt

Sova



Kröp ner i sängen redan kl tio igår kväll och sov som en liten stock tll nio tiden i morse. Så härligt att sova så länge och bara ladda sina batterier. Nu har jag precis vinkat av Carl och Calle som skall köra neråt blekinge och gå på Jonas 25 års fest. Önskar jag hade haft orken att vara med, men trots en bra natts sömn så finns den inte där, jag beöver vila. Och det är precis vad jag tänker göra. Caroline kommer hit ikväll då vi har planerat en film/schlager kväll, vi kommer nog sappa lite emellan de båda beroende om det är några bra låtar;)


Nu blir det lite sen frukost, bestående av jordgubbssmoothie, tunnbrödsrulle, ägg och en stor kopp té.



Mumma för magen som känns rätt tom

♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0