Personligt

T.G.I.F



Denna bilden förmedlar precis mina känslor just nu. Vaknade med tuppen idag kl.05.15 och var på jobbet 30 min senare, sen har det varit fullt ös hela dagen för att hinna klart med alla "to do´s" innan helgen. Nu börjar lugnet lägga sig och jag börjar faktiskt känna att det är helg. Har precis lämnat av carl på sin personalfest så min kväll blir lite ensam här hemma, klart chili och smilla håller mig sällskap. Vi skall städa undan lite här nu, laga lite gott ( blir tortellini med pesto och skinka) och slötitta lite på tv:n.

Såg klart sista avsnittet av "The Hills" på datorn igår kväll så nu väntar jag ivrigt på att det skall komma fler. är en liten såparåtta trots allt ;)

Helgens planer är vila, vila och vila. Är egentligen bjuden på en 25 års fest hemma i blekinge men jag känner mig helt slutkörd efter denna veckan så jag orkar tyvärr inte. Sen är jag ju inte riktigt på "topp" just nu så jag behvöer alla krafter jag kan få. Hade gärna varit där dock, men hälsan kommer först.

Njut av fredagskvällen allihopa. Nu börjar helgen :)

♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0