Personligt

Drinkkväll



Sent inlägg men hade en riktigt trevlig kväll igår med drinkar på Platå. Fick i mig ett par strawberry daiquiri ´s som verkligen livade upp kvällen. Hade med mig kameran ute men fick tyvärr inte med mig en enda bild hem därav blir det bara en ego bild på mig här. Min lila bh syns tyvärr men annars var jag rätt fin, i rätt basic outfit, svart hög kjol och brunt linne.

Var härligt att träffa goa Linn igen, hon jobbade hos oss här i Linköping som inredartrainee förra året men bor numera i Malmö och jobbar på IKEA iKöpenhamn. Hon trivs himla bra där men tycker synd om henne som pendlar minst 3 h per dag, phu, jag som har 10 min till jobbet skall va tacksam. Tänk vad mycket tid man sparar på att inte pendla.

idag är det ganska slappt här, vädret är inte det bästa, jag är trött och det är inte många måsten så jag tror att jag skall följa kisemisarnas exempel och sträcka ut mig i stora soffan. kanske slötitta på gamla repriser på tv:n



Rebecka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0