Personligt

En helt vanlig onsdag



Bakade lite igårkväll och tog med mig saffransmuffin till jobbet idag. Kunde ju inte bjuda alla men tog med dem till årets första möte, vi var ca 10 pers så det var ju lite mer lagom än 300. Mycket uppskattat var dte iallafall. jag kände mig faktiskt riktigt snäll.

Annars har det varit en helt vanlig onsdag, mycket att stå i på jobbet, sen var carl och jag en runda på stadium och kollade in rean. letade efter ett par nya spinningskor men hittade tyvärr inga. jakten går vidare för nästa vecka startar träningen på allvar igen. Fram till dess kör vi på mys i soffan ;)

Ha en härlig kväll

Rebecka


Kommentarer
Postat av: Malin S

Coolt, muffinsbilden här ovanför är det en av mina närmsta vänner som har tagit. Brukar du vara inne på Kokaihop ?

2009-01-07 @ 22:49:50
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0