Personligt

Gräsänka för en vecka



Nu har älsklingen min precis packat min bil full och satt styre mot Åre, med en "mellanlandning" i huvudstaden. Kramades massor innan han åkte, vi tyckte båda två att det kändes lite extra jobbigt att vara ifrån varandra denna gång, beror nog egentligen inte på något spciellt utan bara det faktum att jag är så kär i min älskade C, då, nu och för alltid.

Den 2 februrari firar vi hela 7 år tillsammans. Det känns så overkligt, men så otroligt stort eftersom jag ärligt kan säga att jag bara älskar honom mer och mer för varje dag som går, han är mannen i mitt liv och så vill jag alltid ha det.

Nu blir det mer målning här hemma, sen lite kvällsmat och SATC filmen... jippie (!!!)

Rebecka


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till era sju år tillsammans! Måste allt vara vitt nu, du var ju så glad för ekmöblerna förut? Men du gör ju som du vill, det har du ju alltid gjort. Hoppas att Carl får vara med om besluten, du kan ju iaf låtsas att han är involverad. Så har ju vi tjejer gjort i alla tider, eller hur? (alltså manipulerat männen i våra liv) Kram mitt gull! Mamma

2009-01-11 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0