Personligt

Lite projekt här hemma

Har lite projekt på g här hemma just nu.

* Flyttar det stora tyget på väggen i vardagsrummet till plats bakom tv;n. Så det ser ut som en liten "fondvägg" och hela den väggen får ett lite lugnare intryck.

* Bestämt att inte måla om malmbyrån i hallen utan sälja den istället. Den tar alldeles för mycket plats och eftersom vi har så många garderober med supersmart förvaring (från ikea såklart) så behöver vi egentligen inte det utrymmet till förvaring. Där skall jag istället häng en STOR fin spegel.
HEMNES Spegelkanske blir det en Hemnes, den är fiiin

* Sen skall jag köpa lite fler trådbackar & dyl för att maximera utrymmet i garderoberna ytterliggare.


Det är veckans projekt här hemma.

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Den spegeln har jag hemma ovanför min stora vita byrå:)



Kram till dig

2009-01-27 @ 22:30:53
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0