Personligt

En härlig dag

Inte mycket bloggande  nu i dagarna. Då min syster hörde att jag var gräsänka denna veckan tog hon genast ledigt från jobbet och satte sig i bilen och styrde den mot Linköping, vad är 35 mil om man vill träffa sin syster ?!

Så hon har varit här några dagar nu, väldigt härligt. Vi har gjort stan, en del shopping. Köpte bl.a. 3 jätte snygga träningslinnen från HM, kan jag varmt rekommendera, riktigt bra kvalitét och priset 149:-. Därav blev det 3 st, en vitt, ett svart och ett i turkos. Perfekt för spinningen.

Även en mysig tröja och lite annat fick följa med mig hem från gina.

Idag har vi  fått reda på att vi kan hämta lilla kattungen på fredag. Jag är ledig då så då kan vi leka, busa och lära känna varandra hela dagen. Storasyster är också kvar här då så då får ju hon med träffa henne :)

Nu kör vi på tända ljus, pistagenötter och té framför "top model". Sämre kan man ha det ;)

Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0