Personligt

Vi spelar kort



Ikväll spelar vi kort här hemma, har jag inte gjort på väldigt länge. Men grabbarna har lärt mig ett riktigt roligt spel ikväll, tyvärr så är jag ju ingen höjdare på det. Ännu...

Annars har dagen gått ovanligt fort, härlig dag faktiskt, fokus på nuet vilket verkligen hjälper mig att må bra. Inte många "ångest tankar" i denna kroppen idag. Hurra för mig själv!

Firade med att göra en riktigt stor räksmörgås åt mig själv (medans killarna köpte kebab) och har knaprat chips med dipp hela kvällen mellan kortspelen ;)

Härligt med matlust, det har jag saknat dessa senaste dagarna.
Jag är en riktigt matglad typ som alltid är hungrig och äter som en häst. Så när jag nu har kommit på mig själv flera gånger att jag glömt att äta, ja då blir jag rädd, då märker man att något är fel. Men som sagt, inget fel på aptiten ikväll. Nu ligger jag i soffan och magen är stor som en ballong, precis som det skall va en sen fredagskväll alltså, precis som det är i vanliga fall. Härligt med en vanlig fredagskväll.

Imorgon kommer Linn hit från Malmö, det blir stan på dagen med långlunch på något mysigt fik samt några glas vin ute på kvällen. Det ser ut att bli en bra helg, med tjejerna, inte alls fel.

Stor kram

Rebecka som känner sig lite som sig själv igen idag ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att läsa såna positiva tankar, det har vi saknat på sistone. En bamsekram från din mamma.

2009-01-24 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0