Personligt

Det blir inte alltid som man tänkt sig



Min semester började inte riktigt som jag hade tänkt  mig.
Därav har det inte blivit några inägg här på bloggen.
Vill inte gå in på det i detalj av personliga skäl men kan säga det att livet inte alltid blir som man tänkt sig.
Veckan har gått åt till att försöka lugna ner sig, fundera, reflektera, andas , kramas och gråta floder.

Nu vill jag försöka njuta av resten av min semester så gott jag kan med tanke på omständigheterna och ta tag i livet igen då jag återvänder till vardagen om tre veckor.

Nu kör jag ner huvudet i sanden och blundar hårt.

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad sorgligt.. En till som inte mår bra. Jag tänker på dig, vet ju inte exakt vad du just nu går igenom, men jag vet att oavsett så kommer det lösa sig man får ge allt tid. Jag försöker fokusera likadant själv just nu, även om det känns hopplöst i denna stund...



Stor styrke kram från en annan som ska försöka ha en så bra semester det går.



//Anna

2009-07-19 @ 18:49:01
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

STOR KRAM

2009-07-19 @ 19:46:18
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0