Personligt

Idag byggs det!

'



Är nu hos Emma och Magnus (Carls storasyster & sambo) där vi bygger nytt kök. Eller vi och vi, jag hjälper till lite ibland men fungerar mest som en IKEA representant. Då köket är därfirån så tror min Carl att jag skall kunna svara på alla frågor, hur man gör här, var denna skruven är till, varför denna luckan blir fel och varför har ikea gjort såhär.
 
Inget ovanligt med andra ord för en "ikean" som jag. Vi är vana att få agera bollplank och slagpåse vid alla sorters sociala tillställningar då alla, ja jag kan nog säga alla, har något att säga om IKEA. Det tackar och bockar vi för!

Precis fått lite mat i magen, riktigt god Ronneby kebab, det har jag längtat efter.

Ikväll blir det grillning först sedan träff med Ulrika och Kristina. Min fina vänner som jag inte har träffat på så länge. Det blir nog massa prat och ett glas rött, eller två...

Härligt!

R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0