Personligt

Neo gos kan man inte få nog av



Förra helgen var det lite "marknad, karuseller, festival" i Ronneby så då passade vi på att roa oss lite.
Jag är inget fan av karuseller men dessto mer glad i lilla Neo så vi stod vid sidan om och tittade på istället.



Neo mitt lilla kusinbarn. Gullunge!

Neo är alltid så himla glad. Han är på något sätt väldigt nöjd med livet. Nästan aldrig arg eller ledsen. En helt fantastisk unge som vi älskar så mycket.


I Neo´s familj ingår även denna underbara varelse, Tekla.

En alldeles underbar hund som är så gosig och som alltid skall sitta i knät. Direkt när vi stannade bilen utanför deras hus så hon Tekla springande och hoppade rakt in i bilen och satte sig i mitt knä. Då känner man sig verkligen välkommen ;)

Hon var även så söt när jag satt med Neo i knät så kom hon och tryckte Neo åt sidan så hon med skulle få plats i knät. Neo fick snällt sitta på ena benet och tekla på det andra. Härligt när man är så poppis ;)

R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0