Personligt

Så här lär ni inte se mig


 Väldigt glad Rebecka när dte snart är dags att sluta



Inte världens snyggaste outfit men den duger, Att alla har samma kläder oavsett anställning är guld värt för gemenskapen bland oss "ikeaner".



Så här lär ni inte se mig på ett bra tag framöver. För nu är det nämligen SEMESTER för min del i 4 veckor.

Är nu nere i Ronneby, tillsammans med min C (äntligen) och njuter av lång sovmorgon.

Fått en god frukost, trevligt sällskap och sitter nu här i stora fåtöljen och läser bloggar i lugn och ro.

Börjar släppa jobbet mer och mer, nu intar semsterfeelings min kropp, Underbar känsla!

Puss på er sötnötter

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad sött med Ikea-kjolen, själv slapp jag den. Ingen hade den förövrigt utan alla körde på byxor.



Fina rum i inlägget ovan=)



Spännande med nytt kök, kan tänka mig att du får stå till svars för Ikea-frågor...haha. Kan väll bli en del då det ofta saknas både det ena och det andra när det kommer från Ikea..haha



Kraam

2009-07-10 @ 22:12:44
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0