Personligt

Mot mina "hemtrakter"




Imorgon skall jag, lillebror, mamma och pappa till IKEA i kalmar och inhandla lite nya garderober till dem. Det är verkligen på tiden att de byter ut sina gamla mot lite nya smarta förvaringslösningar som bilden ovan. PAX garderober är i särklass de bästa som finns när det gäller bra klädförvaring. Sådeså!

Jag följer glatt med som experthjälp och smakråd men har dock noga förmanat både mamma och pappa som väldigt sällan kan komma överrens om inredning till hemmet. Om de inte kan enas om något så är min röst enväldig, haha.

Tur att lillebror också följer med så att vi kan "gadda ihop" oss om det uppstår diskussioner. Har läst någonstans att det är väldigt hög procentsats på par som "bråkar" ute på en IKEA parkering ;)

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0