Personligt

Finns det hjärterum frinns det...


Såhär såg det ut när Chili och Smilla undersökte buren och la sig tillrätta.

Det är första gången som lilla Smillisen skall följa med på resa neråt blekinge och vi vet inte riktigt hur vi skall lösa transporten. Vi har en "åkbur" till Chili och nu provar vi om de båda två kanske kan få plats?!

Vad tror ni? De ligger ju alltid tillsammans annars så varför skulle inte detta kunnda fungera. De ligger där inne båda två just nu och myser. Chili är förresten mycket piggare nu och går på lådan nästan som vanligt. Han knaprar fortfarande medicin två gånger om dagen och det är ingen lätt match att få i honom den ;)

R

Kommentarer
Postat av: Tjugonågonting

åh, vad fina de är. saknar fortfarande mina prinsessor som jag var tvungen att göra mig av med för 1 respektive 1,5 år sen så det gör ont!



jag skulle tro att buren funkar, faktiskt. men inte för många timmar. trevlig kväll!

2009-06-09 @ 21:46:02
URL: http://tjugonagonting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0