Personligt

Hemma bra men borta....



Hemma i Linköping igen nu. Längtar redan tillbaka till stranden, havet och människorna!

Idag då jag åkte hemåt Linköping åkte samtidigt Carl neråt Ronneby. Han börjar sin 3 v långa semester idag och jag skall jobba 2 v innan min semester på 4 v. Alltså får vi en vecka tillsammans (hans sista och min första v), inte mycket att skryta med efter en vår som inneburit allt annat än tid tillsammans.

Men ikväll så möttes vi på halva vägen och hann kramas lite innan var och en fortsatte sin resa...

Saknar dig redan hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Det är aldrig kul att vara ifrån sin älskling. Men ni får se fram emot ER vecka tillsammans.

Ha en bra kväll

/Kram

2009-06-29 @ 21:27:51
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: zenab

hejhej kolla in min blogg

2010-01-21 @ 23:31:12
URL: http://zoobaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0